Om os
Vice Versa er en full-service b2b og b2i virksomhed, der har eksisteret siden 2001. Vores spidskompetence er planlægning af events, konferencer, medarbejderudvikling, teambuilding og kunderelaterede aktiviteter.
Vi skræddersyr vores løsninger til hver enkelt kunde og vil med glæde assistere i både ind- og udland. Vores mangeårige erfaring inden for branchen og vores innovative tilgang til opgaverne gør os til den perfekte sparringspartner.
Det er muligt at implementere vores koncepter i en allerede planlagt aktivitet. Alternativt kan vi tilbyde at håndtere alle del-elementer: hospitality, hotel, konference faciliteter, workshops, konsulentydelser, online registreringssystemer, osv.
Vi udvikler løbende nye koncepter og vores dedikerede medarbejdere står altid klar til at tage i mod nye spændende udfordringer og specifikke forespørgsler.
Et stort og alsidigt netværk
For at sikre at I får den bedste løsning, arbejder vi målrettet med at finde de bedste leverandører til den bedst mulige pris. Derfor undersøger vi løbende markedet og udvider vores portepølje med kvalitetsbevidste og professionelle samarbejdspartnere.
Vi glæder os til at høre fra jer.
GDPR
Vi respekterer dig og dit privatliv og overholder selvfølgelig de nye regler for persondataforordning, der trådte i kraft den 25. maj 2018. Læs mere her